Subject: RE: küsimus lennukite kohta 20.06.25
From: "Helen Reinhold" <[email-masked]>
To: 'René Susi Kotkas Hüwwa Hr.Tühjus' <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 15:05:30 +0300

Teie: 23.06.2025 nr 13.4-8/25/10625-1

Meie: 05.08.2025 nr 13.4-8/25/10625-2

Tere!

Tegemist oli Türgi õhuväe demonstratsioonlendude eskadrilliga Turkish Stars, 
kes tegi Tallinna kohal ülelennu seoses Võidupühaga 23.06. Täpsemat 
informatsiooni lennu kohta saate Kaitselennunduse järelevalveteenistuselt, 
aadressiga Juhkentali 58,15007 Tallinn. Tel: 717 3681 <tel:7173681> , 
e-post: [email-masked] <mailto:klj%74%40%6di%6c%2ee%65>

Parimate soovidega

Helen Reinhold
Lennutegevuse osakonna juhataja
+372 56 30 1520
Lõõtsa 5/11415 Tallinn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: René Susi Kotkas Hüwwa Hr.Tühjus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 25, 2025 2:53 PM
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>
Subject: Fwd: küsimus lennukite kohta 20.06.25

Tänan ja Lugupidamist!

René Susi Kotkas Hüwwa
Hr.Tühjus

---------- Forwarded message ---------
Saatja: René Susi Kotkas Hüwwa Hr.Tühjus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: E, 23. juuni 2025 19:21
Subject: küsimus lennukite kohta 20.06.25
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lugupeetud Transpordiamet,

Soovin teavet lennuki või lennukite kohta, mis lendasid madalalt Tallinna 
kohal reedel, 20. juunil 2025, kell 14:54 (ligikaudu). Nägin Mustamäe 
läheduses (Automaalimi piirkonnas), kuidas lennukist eraldus auru või suitsu 
taoline jälg, mis püsis mõnda aega õhus ja hajus seejärel aeglaselt laiali.

Palun Teie kinnitust:

*	Mis lennuk (või lennukid) sel ajal selles piirkonnas lendas?
*	Kas tegemist oli plaanipärase lennuga, õppuse või erakorralise 
operatsiooniga?
*	Kas välja paiskunud aur/suits oli tavapärane (kondensatsioonijälg) või 
millegi muuga seotud?

Kui võimalik, palun ka infot lennuki tüübi, omanikettevõtte ning tegevuse 
eesmärgi kohta.

Ette tänades,